Friday, September 3, 2010

Penguasaan Perniagaan Melalui Internet

Bagaimanakah untuk meningkatkan penguasaan produk dan perkhidmatan anda di mata dunia??? Tidak inginkah anda mempunyai promosi yang gila-gila dengan menggunakan kos yang murah? Kebanyakan perniagaan kini beralih daripada mempromosikan produk dan perkhidmatan mereka dari iklan televisyen dan radio kepada promosi melalui internet.
Mengapakah perkara ini terjadi?? Setiap peniaga mempunyai misi dalam mencapai tahap keuntungan maksimum dan kos yang paling minimum. Internet merupakan satu medium yang tepat dalam mencapai misi ini. Namun bagaimanakah anda ingin berniaga die internet dan membina empayar perniagaan yang tiada sempadan? Blogging By Million, Earn By Millions membimbing anda memulakan perniagaan internet dengan bekerjasama dengan social bookmarking, rangkaian sosial, blogging, tagging dan pinging. Mungkin ramai di antara anda pernah menggunakan laman-laman yang disebutkan tetapi berapa ramaikah diantara yang menggunakan laman-laman tersebut dan memanfaatkannya bagi menjana keuntungan pasif yang berbaloi?
Pelajari bagaimana untuk memaksimumkan kekuasaan internet dalam menjana pendapatan dan meningkatkan prestasi perniagaan konvensional anda menjadi lebih meluas dan menguntungkan bersama buku yang sempurna dan lengkap dengan pelbagai info yang ingin anda terokai. Jika anda merupakan pengguna internet yang tidak tahu apa-apa buku ini amat tepat untuk anda kerana ianya membawa anda mengemabra alam teknologi tanpa sempadan bermula daripada A sehingga Z. Buku yang ditulis oleh penulis muda ini, benar-benar mengagumkan dan dapat dilihat bukti yang dipraktiskan sehingga menjadi salah seorang top blogger dan e-usahawan yang Berjaya dan terkenal.

www.blogbymillion.com 

Anda boleh dapatkan naskhah anda di mana-mana kedai buku di seluruh Malaysia mulai 15 April 2010 dan juga jika anda ingin dapatkan dalam bentuk softcopy, sila layari laman web www.blogbymillion.com untuk muat turun. Bersama-sama buku ini anda akan diberi secara percuma buku yang kaya dengan tips TOP 25 social bookmarking intelligence serta 50MB webhosting juga percuma untuk 3 bulan bagi memberi peluang anda mencuba The Taste Of Blogging. Selamat Mencuba!