Friday, September 3, 2010

Ubah Perspektif Anda, Ubah Hidup Anda!

Jangan menjadi hamba kepada sesetengah perkhidmatan yang disediakan di internet, selalulah melihqat kepada bagaimana untuk memaksimumkan masa anda dalam melayari internet dengan memastikan anda mampu menjana sesuatu melalui online.
Mendapatkan ilmu yang berguna dengan lebih mendalam di internet merupakan suatu yang adil, maksudnya adalah ianya akan memerlukan lebih masa peribadi atau terlalu mahal tetapi nilai pengetahuan anda kepada orang lain akan sentiasa bertambah.
Penyelesaian yang terbaik adalah untuk mempelajari dan menjana sesuatu pada masa yang sama, melayari internet untuk mendapatkan pengetahuan dengan lebih mendalam tetapi bermula dengan belajar tentang bagaimana untuk menjana pendapatan online semasa anda berinternet. Lihat kepada perspektif anda dan anda akan mendapat kemahiran bagaimana untuk menajana wang online pada setiap peringkat dalam penggunaan internet.
Dengan buku “Blogging by Million, Earn By Millions”, dengan setiap pembelian anda akan diberikan 50MB webhosting ruang percuma selama 3bulan daripada tarikh pembelian. Dengan ruang 50MB ini, anda akan dapat memulakan rekaan dan memulakan blog anda sendiri dan dirangkaikan kepada asas penjanaan wang online. Webhosting ini akan disediakan oleh exabytes.
Ruang 50MB webhosting ini mungkin tidak bermakna kepada pakar rekaan web atau pereka web berpengalaman, ramai orang yang mengharapkan untuk memberikan yang terbaik pada blog mereka buat kali pertama, mereka mahu untuk mencuba sama ada mereka boley membuat duit daripada blog sebelum melaburkan duit untuk mendapatkan sebuah web hosting dan nama domain.
Dengan pemberian percuma 50MB Webhosting meupakan kesinambungan daripada “ Blogging by million , earn  with  Millions “ yang bermakna anda bleh menggunakan blog anda secara percuma selama 3 bulan tanpa sebarang kos tersembunyi.

Kebanyakan orang menggunakan blogspot sebagai hos untuk blog mereka dan memulakan perniagaan. Walaubagaimanapun, terdapat terlalu banyak blog yang menggunakan blogspot dan susah untuk menonjol. Kebanyakan daripada mereka menggunakan kaedah seperti menaikkan carian google dank omen pada blog-blog orang lain. Kaedha ini terlalu biasa digunakan namun terdapat banyak pilihan dan anda boleh mencuba kaedah-kaedah yang diperkenalkan oleh “Blogging by Million, Earn by Millions”. Buku ini bukan sahaja penduan untuk anda menulis, mempromosi dan mengiklankan blog anda. Ianya akan menjadi panduan utama untuk anda yang bersungguh-sungguh meneroka internet untuk ilmu baru dan memahami bahawa ianya sangat berbaloi-baloi dalam menjana kewangan internet.
Ianya sangat penting kepada sesiapa yang menginginkan untuk membuat duit online untuk memiliki satu “citarasa” atau aura blogging. Memiliki ‘perasaan” dan “citarasa” blogging dapat membantu anda membina website perniagaan pertama anda dalam exabytes. Exabyte menyediakan pelbagai penyelesaian webhosting yang berbezabeza untuk anda memulakan website atau blog di masa hadapan.
Beri diri anda masa untuk membina keupayaan ini, buat yang terbaik dalam pengembaraan online anda dan capai pasaran dunia melalui internet dengan ilmu yang anda timba.
Memiliki satu fikiran di mana anda melayari internet sekarang. Anda merasakan setiap masa anda meningkatkan ilmu pada latar belakang mesin pembuat duit yang bekerja di internet. Mulakan daripada sekarang untuk menggunakan pelayaran internet anda untuk selalu adil bagi diri anda supaya matlamat anda sentiasa jelas.
                
Sedia untuk melayari, sedia untuk menjana,
Berjaya bersama-sama 
Blogging  by Million ,Earn  by  Millions